luni, 28 octombrie 2013

Inainte de Facebook

    Azi stateam si ma intrebam....Ce faceam inainte de Facebook? M-am oprit aseara pentru o secunda si m-am intrebat:Ce am facut azi?O lista mica a luat fiinta si atunci mi-am dat seama ca nu am facut mare lucru.Mic dejun,Facebok,Teme,Facebook,Muzica,Lucru in gradina,Facebook,Sala,Facebook,Facebook,facebook si m-am pus la somn.Nu sunt o persoana populara pe facebook.De multe ori doar ma uit la postari si astept sa treaca timpul.Insa intrebarea este:De ce?Intram,stam cu orele,vedem aceleasi postari de zeci de ori,stam pe chat cu oamani pe care i-am vazut acum 2 ore,citim bancuri,vizioanam filmulete amuzante si stam si vegetam in fata calculatorului.Oamenii sunt atat de absorbiti de retelele de socializare ca uita sa mai socializeze in viata reala.Am avut neplacuta ocazia sa vad multi tineri stand unul langa altul si vorbind pe facebook.Unul dintre prietenii mei i-a numit Facebook Maniacs.Parintii mei obisnuiau sa imi spuna povesti din copilaria lor.Se adunau in fiecare zi fara sa se suna,fara sa-si lase offline-uri pe Facebook sau Yahoo.Ei pur si simplu se intalneau si petreceau timpul impreuna.De cand am inceput liceul obisnuiesc sa ies in weekend cu cativa prieteni cu bicicletele inafara  orasului sau chiar pana in alte sate din jur.Stam in mijlocul naturii,"crapam" seminte si povestim sau ne facem planuri pentru saptamana ce vine.Ne intoarcem abia seara de multe ori ajungand acasa pe intuneric.In timpul saptamanii mergem la sala dupa scoala ca mai apoi sa ne intalnim din nou seara sa ne plimbam cainii.Incerc sa stau departe de jocuri si de retelele de socializare.Eu personal prefer sa vb la microfon cu o persoana si sa-i simt emotiile din glas,sa-i simt bucuria,tristetea,sarcasmul si ironia decat sa stau si sa citesc niste randuri intr-un chat.
   Inainte de Facebook oamenii se intalneau mai des,se distrau impreuna si aveau incredere unul in celalalt.Tot ce va pot spune este sa reduceti din timpul petrecut pe Facebook sau pe jocuri si sa incercati sa faceti ceva constructiv pentru voi insiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu